مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-14سياسي

فارس من| جوانان وارد هیأت امنا شوند تا مساجد از خواب زمستانی خارج شوند


از مرکز رسیدگی به امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولیان مساجد تقاضا داریم بستر را برای حضور جوانان در هیأت امنای مساجد فراهم کنند تا رخوت و خواب زمستانی مساجد به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه تعاملی فارس من، مطالبه ای با عنوان مساجد را دریابید ثبت کردند که تاکنون 135 امضاکننده داشته است.

مخاطبان در این مطالبه نوشتند: اهمیت مساجد در اسلام از صدر اسلام مشخص شد؛ چرا که مردم تمام امور و مشکلات و آموزش ها و تربیت هایشان را در مسجد برطرف می کردند و مسجد جایی برای پاسخ به شبهات و جهاد تبیین بود و این ها علاوه بر اعمال عبادی و سیاسی و نظامی و سایر امور معنوی بود.

امروزه با جنگ نرم و ترکیبی و فضای مجازی، دشمن سعی دارد، مردم و جوانان و به خصوص نوجوانان و خانواده ها را از این مرکز مهم انسان ساز و تمدن ساز دور کند.

در این حین، مسائلی همچون ضعف امنا و کهولت سن و ناتوانی آنها و عدم توانایی در جذب جوانان از یکسو و بی اهمیتی نهادهای مسئول و عدم جدیت در حل مشکلات مسجد از سوی دیگر باعث تضعیف جایگاه مسجد و عدم جذب جوانان شد.

حال مسئولان باید با جدیت موانع رشد مساجد و جایگاه مسجد در تربیت و انسان سازی را پیگیری و رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جوانان وارد هیأت امنا شوند تا مساجد از خواب زمستانی خارج شوند

فارس من| جوانان وارد هیأت امنا شوند تا مساجد از خواب زمستانی خارج شوند